La Universidad de León abre el plazo para enviar artículos para su Revista Cuestiones de Género que versará sobre Comunicación, Publicidad y Género.

Los y las interesadas en enviar artículos para evaluación pueden dirigirse al correo de Daniele Leoz () antes del 28 de febrero de 2012.

La Revista también cuenta con el apartado «Tribuna Abierta», que admite aportaciones con una temática diferente al del monográfico, así como la sección para realizar reseñas de libros. Los artículos han de ser inéditos y de carácter científico

La Universitat de León obri el termini per a enviar articles per a la seua Revista Qüestiones de Gènere que versarà sobre Comunicació, Publicitat i Gènere.

Els i les interessades a enviar articles per a avaluació poden dirigir-se al correu de Daniele Leoz () abans del 28 de febrer de 2012.

La Revista també compta amb l’apartat «Tribuna Oberta», que admet aportacions amb una temàtica diferent al del monogràfic, així com la secció per a realitzar ressenyes de llibres. Els articles han de ser inèdits i de caràcter científic

The University of Leon opens the deadline for submitting articles for Gender magazine which will focus on Communication, Advertising and Gender.

The interested and submit articles for assessment may be directed to mail Leoz Daniele () before February 28, 2012.

The magazine also features the «Open Forum», which supportsinput with a different theme to the monograph, as well as sectionfor book reviews. Articles must be original and scientific